Klantenservice

Bel 0900 - 84 90 voor vragen over uw zorgverzekering.

Op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur.
Op zaterdag van 9.00 tot 13.00 uur.
Voor dit telefoonnummer betaalt u uw gebruikelijke belkosten.

Bent u verzekerd via uw gemeente?

Dan kunt u bellen naar een ander telefoonnummer, speciaal voor uw pakket. Kijk op de pagina van uw gemeentepakket voor het juiste telefoonnummer.

Mijn VGZ

Bent u al verzekerd bij VGZ? Dan kunt u snel en eenvoudig uw zorgzaken online regelen in Mijn VGZ. Bijvoorbeeld het declareren van een factuur. Met uw DigiD kunt u veilig inloggen op Mijn VGZ.

Log in met uw DigiD Inloggen met uw DigiD
Klantadviseur

Persoonlijk zorgadvies

Hebt u vragen over wachtlijstbemiddeling, mantelzorg of het regelen van een second opinion?
Bel dan met een zorgadviseur via 088 - 131 16 11.
Op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur
U betaalt alleen uw gebruikelijke belkosten.

Hebt u een vraag over uw pgb?
Bekijk op de pagina over PGB of uw vraag beantwoord wordt.
Of bel 088 - 131 16 71 op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur (u betaalt alleen uw gebruikelijke belkosten).

Langdurige zorg

Maakt u gebruik van langdurige zorg? Of verwacht u binnenkort langdurige zorg nodig te hebben?

Bekijk dan de pagina over langdurige zorg of neem contact op met een zorgkantoor. Het zorgkantoor helpt u graag. Er zijn in Nederland 32 zorgkantoren.

Vul uw postcode in en vind een zorgkantoor bij u in de buurt.

Vind uw zorgkantoor

VGZ Gezondheidslijn

Via de VGZ Gezondheidslijn beantwoorden verpleegkundigen uw vragen op het gebied van gezond en welzijn.

0900 - 212 31 23
Bereikbaar 24 uur per dag, 7 dagen per week

Verzekeringscheck

Wilt u weten of uw zorgverzekering nog steeds bij u past? Wij helpen u graag.

088 – 131 16 51

U betaalt uw gebruikelijke belkosten.
Bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 13.00 uur.

Postadres

Wilt u ons een brief sturen? Stuur deze dan in een gefrankeerde envelop naar:

Coöperatie VGZ
Postbus 445
5600 AK Eindhoven

KvK-nummer

Het KvK-nummer van VGZ is 09156723.

blok:id:226

E-mail

Wij kunnen ons voorstellen dat u ons een vraag wilt stellen over uw verzekering. Telefonisch kunnen wij goed inspelen op uw persoonlijke situatie en vragen, en u daardoor in een keer en sneller helpen.

blok:id:2299

Klacht melden

Bent u het niet eens met een beslissing die is genomen? Of bent u ontevreden over de service? Wij lossen het graag op.

blok:id:227

Social media

Neem contact met ons op via Facebook of Twitter. Het is op dit moment erg druk. Daarom kan het langer duren voordat u een reactie van ons krijgt. De wachttijd is nu: 7 dagen. Excuses voor het ongemak.

Deel medische-, financiële- en klantgegevens niet openbaar. Dit is privacygevoelige informatie. Voorkom misbruik, en stuur deze gegevens alleen in een privébericht.

Met hart voor zinnige zorg