Contact over een klacht

Ben je niet helemaal tevreden? Of heb je een idee wat wij beter kunnen doen? Fijn dat je dit met ons deelt. We gaan je helpen. Je leest hier wat je kunt doen.

Zoek je informatie of heb je een vraag?

Heb je een klacht?

Kies waar jouw klacht over gaat.

Klacht over de basisverzekering

Deze klacht kan gaan over de zorg die wel of niet vergoed wordt vanuit de basisverzekering. Je kunt hierover een klacht indienen bij Zorginstituut Nederland.

Klacht over een zorgverlener

Heb je bijvoorbeeld een klacht over een behandeling?

Klacht over de VGZ zorgverzekering

Je kunt over een klacht het beste bellen. Dat is het snelst. Wil je liever op een andere manier contact opnemen over een klacht? Dat kan ook.

Wil je jouw klacht schriftelijk bij ons indienen? Gebruik dan het klachtenformulier.

Samen oplossen

We helpen je graag. Komen we er toch een keer niet helemaal uit met elkaar? Dan kun je naar de Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen (SKGZ). De SKGZ probeert een oplossing voor je te vinden en kan je ook advies geven.

Natuurlijk doen we er eerst alles aan om het samen op te lossen. Dat staat bij ons voorop.