Hulp bij hormonale veranderingen en de overgang

Wist jij dat je hormonen voor een groot deel bepalen hoe jij je voelt? Als je hormonen niet in balans zijn, kun je daar veel last van hebben. In de overgang bijvoorbeeld. Maar ook in de jaren daarvoor al. Er is veel wat jij zelf kunt doen om klachten te verminderen. Wij helpen je met tips, vergoedingen en apps.

Aan de slag tijdens de overgang

Beweeg de services van rechts naar links

Leefstijlprogramma van dokter Tamara

Online leefstijlprogramma

Dokter Tamara de Weijer

Je fitter voelen? Er beter uitzien? Dat is het doel van het online programma voor een gezonde leefstijl. Opgezet door huisarts en leefstijlexpert dokter Tamara de Weijer.

Gezondheidscheck NIPED

  • Vergoeding vanuit de aanvullende verzekering

Met de persoonlijke gezondheidscheck van NIPED krijg je inzicht in jouw gezondheid en vitaliteit. Ook krijg je handig tips waar je zelf óf begeleid mee aan de slag kan.

Val af met de gecombineerde leefstijlinterventie (GLI)

  • Vergoeding vanuit de basisverzekering

Heb je last van overgewicht of obesitas? Dan kan je huisarts je aanmelden voor de gecombineerde leefstijl interventie (GLI). Je gaat dan op professionele wijze werken aan een gezonder gewicht. Denk aan een leefstijlcoach, leefstijlprogramma, voedingsadvies en beweegadvies.

Mijn Leefstijlcoach app

App Store & Google Play

Je wilt graag gezonder leven. Maar wel op een lekkere, makkelijke en vooral leuke manier. Met de vernieuwde gratis Mijn Leefstijlcoach app van Albert Heijn helpen we jou op weg om beter te eten, meer te bewegen, goed te ontspannen én te slapen. Zet de eerste stap naar een gezondere leefstijl.

De voordelen of feitjes over de overgang

Met een half uurtje wandelen per dag, verbrand je 150 kcal. Dat zijn er al 1.050 in 1 week!

Ga aan de slag met een grote schoonmaak thuis, want ook het huishouden draagt bij aan extra beweging.

Ga aan de slag met een grote schoonmaak thuis, want ook het huishouden draagt bij aan extra beweging.

Met een half uurtje wandelen per dag, verbrand je 150 kcal. Dat zijn er al 1.050 in 1 week!

Titel extra service indien nodig

Subtitel

  • Voordeel 1

  • Voordeel 2

  • Voordeel 3

Inhoud van de button