Gebeld door een automatisch bericht van VGZ

Ben je door ons gebeld met een automatisch bericht? Of krijg je binnenkort zo’n bericht? We vertellen je graag waarom wij jou op deze manier bellen. En hoe zo’n automatisch bericht precies werkt.

Bericht om extra kosten te voorkomen

Heb je een rekening niet betaald? En betaal je ook de laatste aanmaning hierover niet? Dan bellen wij je met een automatisch bericht. Zo willen we jou nog een mogelijkheid geven om te betalen. Anders moeten wij dit bedrag overdragen aan een incassobureau. En dat doen we liever niet. Want jouw achterstand wordt dan alleen maar groter.

Zo werkt het bericht

Wij bellen je met het nummer 024 – 3297640. Als je opneemt, hoor je het automatische bericht. Hierin krijg je te horen voor wie het bericht is. En welk bedrag er nog niet is betaald. Daarna volgen er 3 opties:

  • Een e-mail ontvangen om direct te betalen (toets 1)
  • Een e-mail ontvangen om in delen te betalen (toets 2)
  • Direct een medewerker spreken (toets 3)

Jouw achterstand regelen

De informatie eerst even laten bezinken? Geen probleem. Bel in dat geval later op de dag even terug. Of regel jouw achterstand via Mijn VGZ. Doe dit binnen een dag. Anders gaat jouw achterstand alsnog naar een incassobureau.

Bel ons als je er niet uitkomt

Neem vooral contact met ons op als je er zelf niet uitkomt. Wij helpen je graag. Je kunt ons bellen op 0900 - 84 90 (gratis). Op maandag tot en met vrijdag, van 9.00 tot 17.00 uur. Samen vinden we een oplossing.