Gebeld door een automatisch bericht van VGZ
Bent u door ons gebeld met een automatisch bericht? Of krijgt u binnenkort zo’n bericht? We vertellen u graag waarom wij u op deze manier bellen. En hoe u zo’n automatisch bericht precies werkt.
Bericht om extra kosten te voorkomen
Heeft u een rekening niet betaald? En betaalt u ook de laatste aanmaning niet? Dan bellen wij u met een automatisch bericht. Zo willen we u nog een mogelijkheid geven om te betalen. Anders moeten wij dit bedrag overdragen aan een incassobureau. En dat doen we liever niet. Want uw achterstand wordt dan alleen maar groter.
Zo werkt het bericht
Wij bellen u met het nummer 024 – 3297640. Als u opneemt, hoort u het automatische bericht. Hierin krijgt u te horen voor wie het bericht is. En welk bedrag er nog niet is betaald. Daarna volgen er 3 opties:
- Een e-mail ontvangen om direct te betalen (toets 1)
- Een e-mail ontvangen om in delen te betalen (toets 2)
- Direct een medewerker spreken (toets 3)
Uw achterstand regelen
De informatie eerst even laten bezinken? Geen probleem. Bel in dat geval later op de dag even terug. Of regel uw achterstand via Mijn VGZ. Doe dit binnen een dag. Anders gaat uw achterstand alsnog naar een incassobureau.
Bel ons als u er niet uitkomt
Neem vooral contact met ons op als u er zelf niet uitkomt. Wij helpen u graag. U kunt ons bellen op 0900 - 84 90 (gratis). Op maandag tot en met vrijdag, van 8.00 tot 18.00 uur. Samen vinden we een oplossing.