Cookie melding
X

Op vgz.nl maken wij gebruik van cookies en technieken die hierop lijken

Wij gebruiken functionele cookies en analytische cookies. Deze kleine tekstbestanden maken onze website veilig en betrouwbaar, zorgen ervoor dat onze website goed werkt en stellen ons in staat inzichten te krijgen in onze bezoekers. Daarnaast maken wij gebruik van cookies om uw bezoek aan onze website en onze communicatie met u makkelijker en persoonlijker te maken en om onze dienstverlening te verbeteren. Hiermee kunnen wij, en derde partijen, uw internetgedrag op vgz.nl volgen en verzamelen. Zo kunnen we u op onze website en op die van derden de informatie geven die het beste bij u past.

Meer weten? Lees onze cookieverklaring.

Door op ‘accepteren’ te klikken gaat u hiermee akkoord. We gaan uiteraard voorzichtig om met de gegevens die we verzamelen. Als u kiest voor ‘weigeren’ plaatsen wij alleen functionele en analytische cookies.

Accepteren
Weigeren

Gebeld door een automatisch bericht van VGZ

Bent u door ons gebeld met een automatisch bericht? Of krijgt u binnenkort zo’n bericht? We vertellen u graag waarom wij u op deze manier bellen. En hoe u zo’n automatisch bericht precies werkt.

Bericht om extra kosten te voorkomen

Heeft u een rekening niet betaald? En betaalt u ook de laatste aanmaning niet? Dan bellen wij u met een automatisch bericht. Zo willen we u nog een mogelijkheid geven om te betalen. Anders moeten wij dit bedrag overdragen aan een incassobureau. En dat doen we liever niet. Want uw achterstand wordt dan alleen maar groter.

Zo werkt het bericht

Wij bellen u met het nummer 024 – 3297640. Als u opneemt, hoort u het automatische bericht. Hierin krijgt u te horen voor wie het bericht is. En welk bedrag er nog niet is betaald. Daarna volgen er 3 opties:

  • Een e-mail ontvangen om direct te betalen (toets 1)
  • Een e-mail ontvangen om in delen te betalen (toets 2)
  • Direct een medewerker spreken (toets 3)

Uw achterstand regelen

De informatie eerst even laten bezinken? Geen probleem. Bel in dat geval later op de dag even terug. Of regel uw achterstand via Mijn VGZ. Doe dit binnen een dag. Anders gaat uw achterstand alsnog naar een incassobureau.

Bel ons als u er niet uitkomt

Neem vooral contact met ons op als u er zelf niet uitkomt. Wij helpen u graag. U kunt ons bellen op 0900 - 84 90 (gratis). Op maandag tot en met vrijdag, van 8.00 tot 18.00 uur. Samen vinden we een oplossing.