Rekeningnummer wijzigen
Heeft u een nieuw rekeningnummer? Dit kunt u heel eenvoudig zelf aan ons doorgeven.
Goed om te weten
- Alleen de hoofdverzekerde van de polis kan deze wijziging doorgeven.
- Wij passen het rekeningnummer dan direct voor u aan.
- Wij gaan voorzichtig om met uw persoonlijke gegevens. Aan de telefoon uw nieuwe rekeningnummer doorgeven is niet veilig genoeg. Dit kan veilig via de VGZ app of in Mijn VGZ.
Zo wijzigt u makkelijk uw rekeningnummer
-
Log in op de VGZ app of Mijn VGZ
Hier wijzigt u uw rekeningnummer
-
Verstuur de wijziging
Wij passen uw rekeningnummer direct aan
-
Ontvangstbevestiging
U ontvangt van ons een bevestiging van uw wijziging
Uw rekeningnummer per brief wijzigen
Maakt u geen gebruik van Mijn VGZ of de VGZ app? Dan kunt u ons een brief sturen met het verzoek om uw rekeningnummer te wijzigen. Wilt u daarin de volgende gegevens vermelden?
- Uw persoonlijke gegevens
- Uw klantnummer
- Uw nieuwe rekeningnummer (IBAN)
- Uw handtekening
- Datum en plaats van ondertekening
Daarna kunt u de brief op 2 manieren naar ons sturen:
-
U kunt uw brief uploaden via onze website. Kies bij Soort bijlage voor 'Wijzigen rekeningnummer'.
-
Stuur uw brief naar:
Zorgverzekeraar VGZ
Postbus 25210
5600 RS Eindhoven
Heeft u de wijziging doorgegeven? Mooi, dat is dan geregeld. Wij passen uw gegevens binnen 10 werkdagen aan.
Betaalvoorkeur aanpassen
Naast het wijzigen van uw rekeningnummer kunt u in Mijn VGZ ook uw betaalwijze aanpassen.