Chat met ons

U chat met Sam, onze chatbot. Net als onze medewerkers is Sam getraind om u zo goed mogelijk te helpen. Weet Sam het antwoord niet? Dan verbindt hij u door met een medewerker.

Onze chatbot helpt om antwoord te geven op uw vragen. Sam is geen mens, maar een computer. U stelt uw vraag en Sam geeft automatisch antwoord. Zo wordt u sneller geholpen.

  • Geen wachtrijen
  • Geen belkosten
  • Chat downloaden en opslaan
U kunt 24 uur per dag met Sam chatten 

Chatten met Sam kan als het u uitkomt. Zowel overdag als 's nachts. U hoeft niet te wachten tot een medewerker u kan helpen. Makkelijk en snel dus.

Kan Sam niet helpen? Dan verbindt hij u door

Sam helpt u altijd. Als Sam zelf het antwoord niet weet, verbindt hij u door met de juiste medewerker. Of hij geeft u het telefoonnummer wat u kunt bellen.

Sam weet wie u bent als u inlogt op Mijn VGZ

Als u ingelogd bent, herkent Sam u. Sam noemt u bij naam en weet hoe u verzekerd bent bij ons. U krijgt dan een antwoord voor uw persoonlijke situatie.

Zo werkt het:

  1. U start de chat in Mijn VGZ of rechts onderaan deze pagina
  2. U typt uw vraag in
  3. Sam stelt u soms een vervolgvraag en geeft u dan een antwoord
  4. Na afloop kunt u het gesprek downloaden en opslaan of uitprinten

Wat is dat nou precies een chatbot?

Een chatbot is een computer waar u mee praat, door korte berichten aan elkaar te typen. Dit heet chatten. U stelt een vraag en u krijgt daarna antwoord van een computer. Het lijkt op appen. Wist u dat chatbot komt van de woorden ‘chat’ en ‘robot’?

 

Kan de computer uw vraag niet beantwoorden? Dan verbindt de chatbot u door met een medewerker. Uw tekst verschijnt dan meteen op het scherm van een medewerker. De medewerker kan dan meteen een berichtje terug typen. Dit noemen we live chatten.

 

X
Wij gebruiken cookies om uw website-ervaring te verbeteren. Als u op akkoord klikt, dan gebruiken wij cookies voor de werking van de website, statistieken, social media en online marketing.
Weigeren
Akkoord