Een incassobureau: wat nu?
Heeft u namens ons post ontvangen van een incassobureau? Dan hebben wij uw achterstand waarschijnlijk overgedragen. We vertellen u graag hoe nu verder.
Contact met het incassobureau
Heeft u na de laatste aanmaning uw factuur niet betaald? Dan dragen we uw achterstand over aan een van onze incassobureaus. Het incassobureau neemt vervolgens contact met u op. Samen met u zoeken ze de beste oplossing.
Let op: loopt u bij een incassobureau? Dan krijgt u geen herinneringen meer van ons. Nieuwe niet-betaalde rekeningen dragen wij dan ook over aan het incassobureau.
Samen met het incassobureau uw schuld oplossen
Weten hoe u uw achterstand het best kunt oplossen? Of hoe u in termijnen kunt betalen? Neem dan contact op met het incassobureau. Zij denken graag met u mee.
Contactgegevens van onze incassobureaus
Flanderijn
Postbus 375
2800 AJ Gouda
088-209 27 20
www.flanderijn.nl
Inkassier
Postbus 1089
6801 BB Arnhem
026-750 54 00
www.inkassier.nl
Cannock Chase
Postbus 199
2260 AD Leidschendam
088-116 81 52
www.ccc.nl
Bezwaar maken?
Bent u het er niet mee eens dat uw schuld is overgedragen aan een incassobureau? Neem ook dan contact op met het incassobureau. Het incassobureau kijkt vervolgens samen met ons naar uw bezwaar.
Als u zich zorgen maakt over geld, kan het lastig zijn om hulp te zoeken. Toch is het belangrijk om snel in actie te komen, want zo voorkomt u dat problemen groter worden. Geldfit kan hierbij helpen.
Zo werkt het:
- Doe de test op Geldfit.nl
- Krijg inzicht in uw situatie en wie u kan helpen
- Kies zelf of u contact opneemt