Hoe werkt digitale post?

U ontvangt onze post nu nog in de brievenbus. Maar hoe werkt het als u voortaan uw post digitaal ontvangt? We leggen het u graag uit.

Digitale post in Mijn VGZ, zo werkt het:

1. U ontvangt een e-mail

Als u kiest voor digitale post is het belangrijk dat u uw e-mailadres doorgeeft. U ontvangt namelijk op dat e-mailadres een bericht als er post voor u klaarstaat in Mijn VGZ. 

2. Ga naar Mijn VGZ

Heeft u een bericht op uw e-mailadres ontvangen dat er post voor u klaarstaat? Dan logt u in op Mijn VGZ en gaat u naar uw postvak om uw nieuwe post te bekijken.

3. Of gebruik de app

U kunt uw post ook gemakkelijk inzien via de VGZ Zorg app. Dan hoeft u niet telkens in te loggen met uw DigiD maar kunt u met een door uzelf bedachte pincode of uw vingerafdruk inloggen. Wel zo gemakkelijk en ook veilig.

Regel het gelijk: pas uw postvoorkeur aan naar digitaal

U bent niet de enige die kiest voor digitale post. Meer dan 500.000 andere verzekerden ontvangen hun post digitaal van VGZ.

Digitale post in Mijn VGZ: handig en veilig

  • U ontvangt altijd een e-mail als er een document voor u klaarstaat
  • Uw documenten zijn rechtsgeldig en veilig in Mijn VGZ
  • In Mijn VGZ kunt u uw documenten makkelijk printen of op uw eigen computer opslaan
  • Uw documenten worden 3 jaar bewaard in Mijn VGZ
  • Simpel en snel facturen betalen via iDEAL
X
Wij gebruiken cookies om uw website-ervaring te verbeteren. Als u op akkoord klikt, dan gebruiken wij cookies voor de werking van de website, statistieken, social media en online marketing.
Weigeren
Akkoord