Contact met een zorgadviseur 

Heb je een vraag aan onze zorgadviseurs? Dat kan snel en makkelijk via dit formulier. Iedere zorgvraag is anders en onze zorgadviseurs willen je zo goed mogelijk helpen. Daarom stellen wij je een aantal vragen. Hoe vollediger jouw antwoord, hoe beter we je kunnen helpen. We doen ons best om binnen 3 werkdagen een reactie op jouw vraag te geven.

Spoed of toename van klachten?

Neem dan direct contact op met jouw zorgverlener. Jouw zorgverlener kan verdere stappen bepalen.

Wil je zorg voor een ander regelen?

Dan heb je hiervoor een machtiging (toestemming) nodig. Lees hier hoe je deze machtiging regelt

Wachtlijstbemiddeling

Soms moet je wachten op zorg. Onze zorgadviseurs kijken daarom graag met je mee of er een andere zorgverlener is waar je sneller geholpen kan worden. We kunnen helaas niet je wachttijd verkorten bij de zorgverlener die je nu hebt.

Heb je zorg in het ziekenhuis nodig? Bekijk in onze app onder 'Zorg' waar je het snelst aan de beurt bent. Andere zorg nodig? Vul dan het formulier in.

zorgadvies vgz
Belangrijk: Onze zorgadviseurs kunnen alleen helpen met vragen die over zorg gaan. Heb je een vraag over je verzekering, betaling, declaratie of vergoeding? Of wil je een wijziging doorgeven? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zo ben je het snelst geholpen.