Fraude melden

U kunt ons helpen bij het voorkomen en aanpakken van fraude. Dat begint bij het maken van een melding.

Heeft u vermoedens van fraude? Dan kunt het fraudeformulier invullen. Ook kunt u met ons bellen via 0900 - 84 90 (gebruikelijke belkosten). Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur.

Fraudebeleid

Het is fijn dat u de tijd neemt om fraude te melden. Natuurlijk gaan wij vertrouwelijk om met de informatie die we van u krijgen. Wilt u meer lezen over hoe wij met fraude omgaan? Bekijk dan ons fraudebeleid. 

Klacht of phishing melden?

Heeft u een klacht? Of is er vermoeden van phishing? Ook dit kunt u bij ons melden. Hieronder leest u hoe u dat doet. 

Klacht melden
Samen werken we iedere dag aan een gezonder Nederland en toekomstbestendige zorg. Maar soms gaat er ook iets mis. Heeft u een klacht? Laat het ons weten. Met elkaar zoeken we naar een passende oplossing. 
Phishing melden
Soms worden er berichten (sms'jes, e-mails, brieven) verstuurd uit naam van VGZ. De afzender lijkt dan VGZ, maar is dat niet. Deze valse berichten noemen we phishing. Denkt u dat u te maken heeft met phishing? Meld dit dan altijd bij ons.
  1. stap 1

  2. Stap 3